Adios Colombia, olah Peru

1 oktober 2015 - Salento, Colombia

Vanavond vertrekken we met de nachtbus vanaf Salento naar Bogota. Eerst met een minibus naar Armenia en vanaf daar gaan we verder met een grotere bus naar Bogota. Stef geeft er zin in!!! Niet dus!!
Uiteindelijk slaapt Misha haast de hele nacht in de bus en Stef doet geen oog dicht. We worden afgezet bij een groot busstation en vanuit daar nemen we de taxi naar het vliegveld. Het is half 9 s'ochtends als we op het vliegveld aankomen en het vliegtuig vertrekt pas rond 5 uur. We ontbijten op het vliegveld. Stef is moe dus zoeken we een rustig plekje op het vliegveld op om nog even wat te rusten. Stef slaapt nog heerlijk 2 uurtjes op het vliegveld!!! De uren erna zitten we nog lekker buiten in het zonnetje. Dan is het eindelijk zover. We kunnen onze bagage inchecken en op naar de gate. Hier moeten nog even wachten en dan eindelijk op naar Peru!!!
Na een uur of 3 vliegen komen we aan in Lima. We krijgen een mooie nieuwe stempel in paspoort en zijn nu officieel welkom in Peru! Snel een taxi regelen en op naar ons verblijf om heerlijk te douchen en lekker te gaan slapen!!! Dat hebben we wel verdiend na zo'n lange reis!!!!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hennie:
    1 oktober 2015
    Op naar de volgende avonturen, reizigers!!

Liefs XX Hennie
  2. Oma.:
    2 oktober 2015
    Wat een ervaring om zo te reizen!
    Dikke knuffel. oma.
  3. Jolanda van Bloemendaal:
    9 oktober 2015
    Een hele fijne tijd in Peru!